środa, 4 marca 2015

*BLOG ZOSTAŁ USUNIĘTY*

11 komentarzy :

  1. NIE ! :'( Dlaczego piszesz wspaniałe opowiadanie i nie możesz usunąć bloga błagam. Nie wyobrażam sobie ze nie będę czytać twoich rozdziałów. Ja rozumiem jeżeli jesteś zmęczona, że nie masz weny lub masz dużo nauki, ale mam skryta nadzieję że jednak tylko zawiesisz bloga...
    Masz ogromny talent i szkoda by było jeżeli by się zmarnował. To dzięki tobie i tej historii nauczyłam się latać :)
    Mam adze ze jeszcze wrócisz...
    Czekam na next... i wierzę że się jeszcze pojawi. Pozdrawiam i całuje twoja wierna czytelniczka Sofia :*******
    Kocham tego bloga ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥...♥♥♥♥♥♥♥...♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie... Tylko teraz nasuwa mi się na myśl. To jedno słowo. Może jeszcze drugie... Dlaczego? Może być wiele powodów. Nie będę zgadywać tylko po prostu spróbuję zrozumieć. Zdaję sobie sprawę z tego, że możesz nie wrócić, że są rzeczy ważniejsze od bloga, komputera, telefonu, tabletu, Internetu. Te kilka słów "Blog został usunięty" dało mi do myślenia. Skrywają one za sobą tajemnicę osoby, która je napisała. Każde słowo skrywa jakąś tajemnicę. Mówi nam coś o ich autorze. Każdy ma swoje sprawy i musi się nimi zajmować. Każdy ma swoje powody do wszystkiego. Każdy robi coś dla czegoś lub kogoś. Każdy robi wszystko inaczej. Każdy jest inny. Każdy jest wyjątkowy. Robimy to co chcemy. Jeśli chcemy możemy wszystko. "JEŚLI CHCEMY, MOŻEMY NAWET LATAĆ!"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co chcialam napisac a nie moglam ubrac w slowa! :(

      Usuń
  4. Nie usuwaj, proszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wierze ze to robisz... przemysl to jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  6. Już przetrawiłam tą wiadomość dlatego teraz przyszła pora by powiedzieć parę słów.
    Dokładnie rok i jeden dzień temu na blogu na tym blogu pojawił się prolog. Dokładnie rok i jeden dzień temu obchodziłam swoje trzynaste urodziny.
    Dokładnie rok i jeden dzień temu otrzymałam najwspanialszy prezent na świecie (niestety odkryłam o kilka miesięcy później :c).
    Co było tym prezentem chyba już wiesz. W dniu moich urodzin na najwspanialszym blogu na świecie pojawił się prolog, gdy się o tym dowiedziałam nie mogłąm w to uwierzyć. Nie wiem czym zasłużyłam sobie na taki prezent.
    4 marca 2015 kolejna data.
    Usunięcie bloga cudownej Nell.
    Dokładnie czternaście lat wcześniej miałam się urodzić, ale nie wyszło.
    To niesamowite, że jest to tak powiązane.

    Nie masz pojęcia, jak bardzo mi jest przykro z powodu usunięcia tego bloga, ale nie, nie będę namawiać Cię do zmiany decyzji, bo bardzo dobrze ją rozumiem i szanuje.
    Mam do Ciebie prośbę, a nawet dwie.
    Bardzo bym chciała abyśmy utrzymały nadal kontakt, bo będzie mi Cię strasznie brakować. Mimo, że nasze rozmowy nigdy nie były za długie i częste to zdążyłam Cię bardzo polubić.
    Bardzo Cię proszę, aby blog został otwarty, abym mogła czytać na okrągło tą genialną, fantastyczną, wspaniałą, niepowtarzalną, cudowną, życiową historie.

    Więcej nie jestem w stanie napisać...
    Kocham Cię <333
    Mała :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego ?!
    Zapraszam http://violetta-nowe-zycie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń